ثبت‌نام ۱۸۰ طلبه البرزی در اولین مهرواره قرآنی «طه»
کد خبر: 4020265
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

ثبت‌نام ۱۸۰ طلبه البرزی در اولین مهرواره قرآنی «طه»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در مهرواره قرآنی «طه» گفت: ۱۸۰ بانوی طلبه البرزی و خانواده‌های آنان در اولین مهرواره قرآنی «طه» ثبت‌نام کرده‌اند.

مهرواره قرآنی «طه»

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اولین مهرواره قرآنی «طه» با شعار «قرآن، کتاب زندگی» ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به همت دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان اولین مهرواره قرآنی «طه» ویژه خانواده طلاب بانوی اهل سنت کشور، افزود: طلاب و روحانیون استان، تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت ثبت‌نام در این مهرواره قرآنی را داشتند.

این مسئول با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در مهرواره قرآنی «طه» بیان کرد: 180 نفر طلاب بانوی البرزی و خانواده‌های آنان در اولین مهرواره قرآنی «طه» ثبت‌نام کرده‌اند.

ملازاده تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان در رشته‌‌های قرائت ترتیل، ترجمه و مفاهیم قرآن، کتابخوانی، حفظ یک جزء قرآن، حفظ موضوعی، نقاشی آیات قرآنی، حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ و قرائت سور کوتاه، اذان، حفظ ۱۰، ۲۰ ، حفظ کل و صحیفه سجادیه شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی را ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده‌های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی ذکر کرد و افزود: در این دوره از رقابت‌های قرآنی گروه‌های سنی طلاب خواهر، همسر طلاب و روحانیون، فرزندان زیر ۸ سال، فرزندان ۸ تا ۱۲سال، فرزندان ۱۲ تا ۱۵ سال و فرزندان بالای ۱۵ سال با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha