ملاقات رئیس کل دادگستری کرمان با مردم شرق استان
کد خبر: 4020428
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

ملاقات رئیس کل دادگستری کرمان با مردم شرق استان

ملاقات مردمی نماینده دستگاه قضائی در استان کرمان و جمعی از معاونین با شهروندان شرق استان روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۹ صبح در محل دادگستری شهرستان بم برگزار خواهد شد.

حمزه امیرمحمدی مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری حمزه امیرمحمدی، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان  روز گذشته 21 آذرماه بیان کرد: ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم شرق استان روز پنجشنبه 25 آذرماه به‌صورت حضوری در بم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان برای دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان کرمان باید پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان به نشانیhttp://kermandadgostari.ir/ ابتدا نوع ملاقات خود را(حضوری) و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی را انتخاب کنند، سپس نوع درخواست خود را مشخص، در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت ملاقات را دریافت کنند. ظرفیت ملاقات مردمی 60 نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و بروات برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی ساعت 8:30 صبح در محل دادگستری شهرستان بم حضور یافته و ضمن همراه داشتن ماسک، دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha