ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4021052
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات با محوریت یادبود شهید قاسم سلیمانی در کرج برگزار می‌شود.

قاسمی وند رئیس اداره امور قرآنی شهرداری کرج

به گزارش ایکنا از البرز، جلسه هم‌اندیشی، ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات(یادبود شهید قاسم سلیمانی، چهارشنبه، 24 آذرماه در اداره قرآنی سازمان فرهنگی- اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقات قرآن محلات، بزرگترین رویداد قرآنی استان البرز و تنها رویداد قرآنی با محوریت محلات در کشور است که هر ساله با حضور شمار زیادی از جامعه قرآنی کرج و استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در رده‌های سنی ۴تا ۷ سال؛ ۸ تا ۱۱ سال؛ ۱۲ تا ۱۸ سال؛ ۱۹ تا۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا ویژه خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود، افزود: امسال علاوه بر رشته‌های قرائت؛ ترتیل و حفظ قرآن، رشته‌های تفسیر، مفاهیم و تلاوت موضوعی آیات با موضوع جهاد و شهادت نیز به محورهای مسابقه اضافه شده است.

این مسئول بیان کرد: افتتاحیه مسابقات قرآنی محلات روز پنج‌شنبه، دوم دی‌ماه در باشگاه فرهنگی- ورزشی میلاد کرج برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به آدرس sef.karaj.ir و کانال اداره امور قرآنی و مذهبی در پیام‌رسان ایتا به آدرس qurankaraj مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۳
0
0
سلام
مسابقات محلات برای سال ۱۴۰۰ تمام شد؟
captcha