مسئولان با خدمت بیشتر به مردم ایمان خود را مستحکم کنند
کد خبر: 4021503
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

مسئولان با خدمت بیشتر به مردم ایمان خود را مستحکم کنند

امام جمعه سنندج خدمت مسئولان به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان با خدمت هرچه بیشتر به جامعه می‌توانند ایمان خود را مستحکم کرده و به تقوای الهی دست پیدا کنند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 26 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: مسجد دانشگاه تعلیم انسان‌های بزرگ همچون صحابه‌ پیامبر اکرم(ص) بوده است.

وی با بیان اینکه مسجد در طول تاریخ مکان تربیت و تحول انسان‌های بزرگی بوده است، افزود: بزرگترین نعمت در دنیا و آخرت برای مسلمانان وجود حضرت رسول اکرم به عنوان رئوف‎ترین و رحیم‌ترین پیامبر نسبت به امتش است.

امام جمعه سنندج اهل بیت پیامبر(ص) چشمه همیشه جاری و چراغ‌ روشن برای امت مسلمان محسوب می‌شوند، بیان کرد: قرآن و اهل بیت(ع) دو یادگار ارزشمند رسول اکرم(ص) برای مسلمانان و امت اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه توهین به اهل بیت پیامبر(ص) توهین به مقدسات بوده است و انجام آن فرد را از دایره مسلمانان خارج می‌کند، ادامه داد: جامعه اهل سنت تحت هیچ شرایطی توهین به اهل بیت(ع) را برنمی‌تابد چرا که عشق و علاقه اهل سنت به پیامبر و اهل بیتش مثال‌زدنی است.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنانش به خدمت به نیازمندان و تلاش در مسیر محرومیت‌زدایی را از دستورات دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: خدمت به محرومان از دستورات مورد تأکید خداوند در آیات قرآن کریم می‌باشد.

وی گفت: عبادت به تنهایی کافی نیست عبادتی ارزشمند است که در کنارش خدمت با تمام وجود به همنوع به ویژه افراد محروم به صورت ویژه انجام شود.

امام جمعه سنندج خدمت مسئولان به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان با خدمت هرچه بیشتر به جامعه می‌توانند ایمان خود را مستحکم کرده و به تقوای الهی دست پیدا کنند.

وی در پایان یادآور شد: حمایت و مهربانی به ایتام، دوری از خیانت و توجه به همسایه را از دیگر تأکیدات دین اسلام است که همه مسلمانان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha