فرصت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» تمدید شد
کد خبر: 4021986
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

فرصت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» تمدید شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره جشنواره «ابوذر» تا دهم دی‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: 10 دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره بوده است.

توفیق مفاخری مسئول بسیج رسانه استان کردستان

توفیق مفاخری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، درگفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان هفتمین دوره جشنواره «ابوذر» از اواخر مهرماه امسال اعلام و تا 10 ماه جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان بیان کرد: امیدآفرینی، مقش امنیت پایدار در توسعه، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حمایت از کالا تولید داخلی، تولید و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای مرزی و گام دوم انقلاب از محورهای این دوره از جشنواره رسانه‌ای ‌ابوذر است.

وی گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن‌ماه ۹۹ تا دهم دی‌ماه سال جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

مفاخری افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان شهید بروجردی کوچه آسو پلاک ۱۷ و یا بصورت فایل پی‌دی‌اف به پیام‌رسان‌های واتساپ و‌ ایتا ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دهه سوم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد، یادآور شد: در مراسم اختتامیه جشنواره از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha