برپایی نمایشگاه نقاشی «وقت مشوش» در سنندج
کد خبر: 4022315
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

برپایی نمایشگاه نقاشی «وقت مشوش» در سنندج

نمایشگاه آثار نقاشی استاد فردین صادق ایوبی، از هنرمندان شاخص و برجسته هنر‌های تجسمی استان با عنوان «وقت مشوش» امروز، ۲۹ آذرماه در سنندج گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی «وقت مشوش»

به گزارش ایکنا از کردستان، نمایشگاه آثار نقاشی استاد فردین صادق‌ایوبی، از هنرمندان شاخص و برجسته هنر‌های تجسمی استان با عنوان «وقت مشوش» امروز، ۲۹ آذرماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت. در این نمایشگاه آخرین آثار این هنرمند برجسته و شاخص کردستانی در اندازه‌های مختلف به نمایش عمومی گذاشته شده است.

30 اثر نقاشی شامل هشت اثر رنگ و روغن و 22 اثر طراحی از جمله آثار به نمایش گذاشته توسط استاد فردین صادق ایوبی در این نمایشگاه است

استاد فردین صادق ایوبی از هنرمندان برجسته و شاخص کردستانی است که چندی قبل موفق به اخذ درجه دکتری هنری شد، او پیش از این ده‌ها نمایشگاه به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است. وی مدرس دانشگاه، مولف و نویسنده کتب مختلف در حوزه‌ هنرهای تجسمی، شعر و مقاله بوده و آثار وی شهره بین‌المللی و جهانی دارد.

فردین صادق ایوبی، در طول سال‌های فعالیت هنری خود زمینه‌ساز ورود صدها نفر به عرصه هنرهای تجسمی بوده و شاگردان زیادی از سوی وی پرورش پیدا کرده و هم اکنون در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

فردین صادق ایوبی نقاش و هنرمند کردستانی متولد سال 1341 در سنندج و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است که از سال 1370در دانشگاه‌ها و مراکز هنری سنندج مشغول به تدریس در این رشته شده است.

وی تاکنون در بیش از 40 نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کرده و در فستیوال‌ها و جشنواره‌های زیادی در داخل و خارج از کشور هم حضور داشته است.

یادآور می‌شود؛ همچنین پنج اثر وی در موزه هنرهای معاصر تهران، دو اثر در موزه امام علی تهران، 14 اثر در موزه جنگ با موضوع انفال، نسل‌کشی و بمباران شیمیایی حلبچه، 12 اثر در موزه های اربیل و هشت اثر هم در موزه های سلیمانیه عراق موجود است.

انتهای پیام
captcha