اعلام ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سردار دل‌ها در مریوان
کد خبر: 4022429
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

اعلام ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سردار دل‌ها در مریوان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از برگزاری 16 ویژه‌برنامه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مریوان خبر داد و تأکید کرد: این ویژه‌برنامه‌ها مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در دومین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مریوان که شامگاه گذشته، 29 آذرماه در مریوان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم ارزش خون شهدا را بسیار با ارزش توصیف کرده چراکه ذات پروردگار خریدار خون شهدا است.

وی حاج قاسم را تندیس ادب، اخلاص و عرفان دانست و افزود: مکتب شهید سردار سلیمانی امروز باید محور عمل‌گرایی مسئولان باشد و ما باید تمام تلاش خود را برای مخابره کردن اندیشه زیبای این مرد بزرگ به کار گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان از برگزاری 16 ویژه‌برنامه در سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان مریوان خبر داد و بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سردار دل‌ها باید به صورت مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی یک سری باورها را در میدان عمل عینی کرد و باورها را به یقین تبدیل کرد، افزود: به منظور حفظ و احیای مکتب شهید سلیمانی باید اقدامات مؤثری در سطح جامعه شکل گیرد.

ورهرام افزود: در تمام جلسات باید اسم شهید و فرازی از وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی مدنظر قرار گیرد و این مهم باید در جلسات اداری شهرستان نهادینه شود.

یادآور می‌شود در ادامه این نشست هر یک از رؤسای ادارات به بیان برنامه‌های خود در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی پرداختند و همگی بر اجرای یک برنامه بزرگ شهرستانی در سالروز شهادت سردار سلیمانی تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha