پیشرفت دومین شهر زیارتی خراسان رضوی به نقشه راه نیازمند است
کد خبر: 4023088
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
امام‌جمعه کاشمر:

پیشرفت دومین شهر زیارتی خراسان رضوی به نقشه راه نیازمند است

امام‌جمعه کاشمر گفت: برای پیشرفت کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی باید نقشه راه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام‌جمعه کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام‌جمعه کاشمر، دوم دی‌ماه در دیدار با جمعی از خبرنگاران با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های منطقه باید در خدمت پیشرفت شهرستان قرار بگیرد، اظهار کرد: همه برای پیشرفت دومین شهر زیارتی استان باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در شهری که همه دلداده اهل‌ بیت(ع) هستند، نباید براساس سلیقه‌ها و منافع سیاسی تصمیم‌گیری کرد، بلکه برای پیشرفت شهر باید از همه افکار و اندیشه‌های مختلف استفاده کرد.

امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد، تصریح کرد: اکنون در شرایطی نیستیم که فضای رقابتی و جناحی بخواهیم ایجاد کنیم، هرکس کشورش را دوست دارد، باید به میدان بیاید و کمک کند.

طاهری بیان کرد: سهم دشمن در ایجاد مشکلات از همه بیشتر است، تمامی ما باید در کاهش مشکلات تلاش کنیم، حال در این میان هر گروه و جناحی سهم خاص خود را دارد.

وی اتحاد را بهترین وسیله برای پیشرفت منطقه دانست و گفت: برای پیشرفت شهرستان کاشمر باید نقشه راه داشته باشیم و براساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

امام‌جمعه کاشمر افزود: متأسفانه چون در این مسیر نقشه راه نداریم، تاکنون موفق نبوده‌ایم، باید تلاش شود که از تمام ظرفیت‌ها و توان همه گروه‌های سیاسی استفاده کنیم و در این مسیر رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

طاهی در ادامه با انتقاد از اینکه رسانه‌های شهرستان به رغم توانایی‌هایی که دارند، اما هنوز نتوانسته‌اند کاشمر را به خوبی معرفی کنند، گفت: حتی در مسیرهای مواصلاتی تابلوهایی که به خوبی معرف کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور باشد، نصب نیست و این یک ضعف است.

وی افزود: مشکلات و سختی‌های اقتصادی مردم در حوزه اقتصاد قابل کتمان نیست، اما نباید اجازه داد تا این مسائل سبب سو‌ءاستفاده دشمنان شود، امروز ما بیشتر از همه‌ چیز به وحدت نیاز داریم.

امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه تا زمانی که این وحدت وجود نداشته باشد به جایی نمی‌رسیم، اظهار کرد: جامعه نیاز به آرامش و پیشرفت دارد سخنان تفرقه‌افکنانه مانع تحقق نیازهای جامعه است.

انتهای پیام
captcha