دوره «شمس» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4023256
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

دوره «شمس» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود

مسئول فرهنگ‌سازی ناحیه بسيج دانشجويی استان کردستان از برگزاری دوره «شمس(شاگران مکتب سلیمانی)» به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

مکتب سلیمانی

میثم هژبری، مسؤل فرهنگ‌سازی ناحیه بسيج دانشجويی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ناحیه بسيج دانشجويی استان کردستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سیدالشهدا جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوره «شمس(شاگران مکتب سلیمانی)» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی با هدف تبیین مکتب حاج قاسم جهت تربیت کادر در تراز انقلاب، تربیت شاگردان و هم رزمان حاج قاسم و تربیت راویان مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگسازی ناحیه بسيج دانشجويی استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره از تاریخ 6 الی 8 دی ماه در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان سطح استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این دوره سه روزه سه سرفصل با موضوعات تبیین شخصیت عرفانی و معنوی حاج قاسم، تبیین نقش مدیریتی، فرماندهی و نظامی حاج قاسم و تبیین شخصیت اجتماعی و مردمی حاج قاسم تدریس خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در پایان دوره نفرات برتر در قالب کاروان «راهیان مقاومت» به شهر کرمان به مدت دو روز اعزام خواهند شد، یادآورشد: در قالب این کاروان مزار مطهر حاج قاسم و همرزمانش زیارت شده و از بیت‌الزهرا(س) محل راز و نیاز حاج قاسم در ایام فاطمیه، باغ موزه دفاع مقدس و زادگاه حاج قاسم در روستای قنات ملک بازدید به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha