آغاز دوره توانمندسازی روحانیون و طلاب کردستان
کد خبر: 4023699
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

آغاز دوره توانمندسازی روحانیون و طلاب کردستان

مدیر حوزه علمیه کردستان از آغاز دوره توانمندسازی روحانیون و طلاب طرح «هجرت» کردستانی از امروز، پنجم دی‌ماه در شهر مقدس قم آغاز شد.

حجت‌الاسلام رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه اهمیت موضوع تبلیغ و کار فرهنگی که اصلی‌ترین وظیفه روحانیون و طلاب ماست، دوره توانمندسازی روحانیون و طلاب طرح هجرت در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، آموزش مهارت‌های تبلیغی است که روحانیون بتوانند با استفاده از این مهارت‌ها توانمندی‌های خود را افزایش دهند و در حوزه تبلیغ موفق‌تر عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه این دوره اولین مرحله دوره توانمندسازی طلاب و روحانیون است، بیان کرد: در این دوره دو موضوع «مدیریت فرهنگی مسجد» و «ارتباط اجتماعی و نحوه ارتباط گرفتن با مردم» برای طلاب و روحانیون تبیین می‌شود.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های روحانیون طرح هجرت در این دوره، افزود: برنامه‌هایی برای خانواده روحانیون از جمله «ارتباط مؤثر زوجین»، «تعارض زوجین» و برنامه‌هایی برای فرزندان این خانواده مدنظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌ رنجبر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان کردستان تشکر کرد و گفت: امیدواریم با همراهی ایشان دوره‌های بعدی را نیز برگزار کنیم که نتیجه آن تقویت تبلیغ در استان کردستان شود.

وی در پایان یادآور شد: کردستان به نوعی خط مقدم فکری جریان شیعه است و نیاز به مبلغینی دارد که از توانمندی‌های لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام
captcha