بیانیه دادگستری اردبیل به مناسبت نهم دی
کد خبر: 4024391
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

بیانیه دادگستری اردبیل به مناسبت نهم دی

دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه دادگستری اردبیل به مناسبت نهم دیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

این حماسه بزرگ، ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ كه غلبه نهایی بصیرت و هوشمندی ملت ایران بر هشت ماه فتنه‌گری، آشوب طلبی و هنجارشكنی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی را رقم زد، از پدیده های شگرف و آموزنده‌ای است كه یادآوری و پاسداشت آن می‌تواند كشور عزیزمان را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی مصون دارد.

در این روز بزرگ، چشم جهانیان خروش ملّتی را به نظاره نشست كه برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی ها و ناپاكی ها را از دامن میهن اسلامی پاک كرد.

بدین وسیله همه قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان بار دیگر استوارتر و ثابت قدمتر از گذشته نسبت به آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت اعلام وفاداری نموده و ضمن نکوداشت حماسه مردمی نهم دی‌ماه بر مقاومت و پایداری در مقابل استکبار جهانی تأکید ورزیده واعلام می دارند پرچم بصیرت و ولایتمداری را تا همیشه تاریخ برافراشته نگه خواهند داشت.»

انتهای پیام
captcha