صدور بیانیه رئیس کل دادگستری کرمان به مناسبت 9 دی
کد خبر: 4024472
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

صدور بیانیه رئیس کل دادگستری کرمان به مناسبت 9 دی

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بیانیه‌ای حماسه 9 دی را یادمان بصیرت و ولایت محوری مردم انقلابی دانست و گفت: خروش انقلابی ملت ایران در 9 دی‌ماه، تجلی دوباره نه گفتن به دشمنان نظام و انقلاب بود.

حماسه ۹ دی

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت حماسه ۹ دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.

« نهم دی ماه، یادآور روز خروش انقلابی و بصیرتی مردمی است که با تأسی از آموزه‌های عاشورایی در برابر فتنه‌گران زمان قد علم کردند و نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران با اتکا به بنیه مردمی، دینی و ارزشی خود، بنای مستحکمی است که در برابر تندبادهای حوادث استوار خواهد بود و بیرق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این سرزمین همیشه در اهتزاز خواهد بود تا در نهایت این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) پیوند بخورد.

نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در حماسه باشکوه 9 دی ماه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری: «مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند.

خروش انقلابی ملت ایران در 9 دی ماه، تجلی دوباره نه گفتن به دشمنان نظام و انقلاب بود و نشان داد که این مردم بر سر آرمان و میثاق خود با ولایت مردانه ایستاده‌اند و در این راه از تندبادهای فتنه، تحریم و تهدید نمی‌هراسند و به خوبی می‌دانند که بر مبنای این ایستادگی است که اکنون به الگویی برای تمامی آزادی خواهان و آزاد اندیشان جهان تبدیل شده اند.

در برهه کنونی نیز ملت ایران به پرچمدار بصیرت ولایی و سردار جبهه مقاومت اقتدا کرده‌اند و با بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی؛ در جبهه مقاومت انقلابی و ولایی ایستاده‌اند و با اتکا به ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب در مسیر فتح قله‌های بلند آزادی و استقلال گام بر می‌دارند.

در این فرصت مغتنم؛ ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی کرمان برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اعلام می‌دارند مردم استان کرمان همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی، همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام در عرصه‌های انقلابی و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.»

انتهای پیام
captcha