سرود «سردار دلها» در قروه اجرا می‌شود
کد خبر: 4025026
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

سرود «سردار دلها» در قروه اجرا می‌شود

سرود «سردار دلها» به همت کانون فرهنگی ـ هنری «مهدیه» قروه در تمام شهرستان‌های تابعه استان کردستان تهیه و اجرا می‌شود.

میلاد نظرسروش، مدیر مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مهدیه قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: گروه سرود «منتظران ظهور» کانون فرهنگی ـ هنری و مسجد «مهديه» شهرستان قروه به مناسبت گراميداشت 9 دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليمانی، اقدام به تهيه و اجرای سرود «سردار دلها» کردند.

وی افزود: سرود «سردار دلها» از گروه منتظران ظهور همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مرکز استان کردستان و شهرستان‌های تابعه برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون مهدیه قروه بیان کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی این گروه توسط گروه سرود «منتظران ظهور» کانون مسجد مهدیه شهرستان قروه است که برای اولین بار در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان قروه اجرا شد.

وی افزود: گروه سرود منتظران ظهور از سال 1399 در کانون فرهنگی ـ هنری مهدیه شهرستان قروه تشکیل شد و تا به امروز چندین سرود را به مناسبت‌های مختلف اجرا کرده است.

نظرسروش با اشاره به اینکه این گروه سرود در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با اجراهای موفق خود جایگاه خوبی را در سطح استان کسب کند، یادآور شد: این گروه سرود در سه دوره اجرای طرح ملی فهما نیز به اجرای سرودهای تقلیدی و تولیدی پرداخته و امتیاز خوبی در سامانه بچه‌های مسجد کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha