برگزاری نشست سیاسی ویژه دهه بصیرت در کردستان
کد خبر: 4025050
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

برگزاری نشست سیاسی ویژه دهه بصیرت در کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نشست سیاسی ویژه دهه بصیرت برای طلاب و روحانیون شهرستان‌های تابعه استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نشست سیاسی ویژه دهه بصیرت برای طلاب و روحانیون شهرستان‌های تابعه استان کردستان از فردا، 12 دی‌ماه در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌های سیاسی به مناسبت حماسه نهم دی و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، افزود: در این راستا سه نشست در شهرستان‌های سنندج، مریوان و دیواندره برگزار می‌شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نهم دی را روز خلق حماسه ملت ایران در برابر فتنه‌گران دانست و بیان کرد: ۹ دی ماه روز بیعت دوباره ملت ایران با ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و شهدا است، در این روز ایرانیان با بصیرت و بینش دینی و سیاسی صفوف خود را از فتنه‌گران و ایادی دشمن جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه دهه بصیرت بهترین فرصت برای افزایش بصیرت اقشار مختلف جامعه به ویژه روحانیون و دشمن‌شناسی آنان است، افزود: دشمنان برای جوانان ایرانی برنامه‌های مخرب عقیدتی و فرهنگی در دستور کار دارند، دشمن با پیاده کردن برنامه‌های بسیار خطرناک در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد یک جدایی بین نسل جوان و انقلاب هستند.

وی به نقش طلاب و روحانیون در اطلاع و آگاه‌سازی جوانان جامعه اشاره کرد و افزود: در این راتا طلاب و روحانیون استان کردستان به بره‌گیری از تربیون‌های نماز جمعه و در سخنرانی‌های مختلف خود جوانان ار نسبت بهتوطئه‌های دشمنان آگاه‌سازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عسکری یادآور شد: علما و روحانیون کردستان، از اوایل انقلاب تاکنون‌ در سختی‌ها، جنگ، تحریم‌ها و در مقابله با ضد انقلاب در کنار مردم، انقلاب و نظام بوده‌اند و تقدیم 54 شهید روحانی خود دلیلی بر این مدعاست.

انتهای پیام
captcha