دستگاه‌های اجرایی اردبیل سرمایه‌گذاران را در اخذ مجوز معطل نکنند
کد خبر: 4025089
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

دستگاه‌های اجرایی اردبیل سرمایه‌گذاران را در اخذ مجوز معطل نکنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، گفت: سرمایه‌گذاران برای اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه نباید معطل بمانند، چرا که توسعه اقتصادی استان نیازمند تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها و کمک به توسعه حوزه اقتصادی است.

کمال الدین میرجعفریان معاون اقتصادی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، 11 دی‌ماه، در جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان اردبیل، اظهار کرد: تسهیل در روند سرمایه‌گذاری استان اردبیل بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت بسیار بالاست و در این زمینه باید تمام توان و تلاش خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام دهیم.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاران برای اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه نباید معطل بمانند چرا که توسعه اقتصادی استان نیازمند تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها و کمک به توسعه حوزه اقتصادی است که این موضوع تولید و اشتغال را تحرک بخشیده و در این زمینه گام‌های مهمی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری برداشته شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، گفت: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی است که به همین منظور باید اقداماتی انجام یابد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران رغبت لازم برای انجام فعالیت‌های لازم را داشته باشیم که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت‌تر است.

میرجعفریان ادامه داد: استقبال از سرمایه‌گذاران و هدایت آن‌ها به سمت صنایع را بیش از هر مسئله دیگری در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه به دنبال همکاری جدی مدیران و مسئولان استانی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: بانک‌های عامل نیز باید در راستای ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاران باید همکاری‌های لازم را داشته باشند، چرا که در حال حاضر این موضوع بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و درصدد هستیم با انجام اقدامات لازم و اساسی به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات خود را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha