مشکلات طلاب و روحانیون اردبیلی برطرف شود
کد خبر: 4025117
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
آیت‌الله عاملی:

مشکلات طلاب و روحانیون اردبیلی برطرف شود

امام جمعه اردبیل، به مشکلات طلاب و روحانیون استان و خانواده‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف به خصوص در بخش نشاط خانواده اشاره کرد و اقدام جدی مرکز خدمات در این زمینه را خواستار شد.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۱۱ دی‌ماه، در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل، اظهار کرد: قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بسیار حائز اهمیت بوده و در این زمینه فعالیت و خدمات شما پشتوانه مهمی برای کاهش مشکلات طلاب و روحانیون و شایسته تقدیر است.

وی، در ادامه به مشکلات طلاب و روحانیون استان و خانواده‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف به خصوص در بخش نشاط خانواده اشاره کرد و اقدام جدی مرکز خدمات در این زمینه را خواستار شد.

امام جمعه اردبیل، بیان کرد: انتظار داریم مسئولان مربوطه در راستای حل مشکلات طلاب و روحانیون گام بردارند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عاملی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات موجود در راستای حمایت از طلاب و روحانیون اقدام کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی کریمی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل، نیز در ادامه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان، ارائه داد و گفت: حمایت‌های آیت‌الله عاملی از فعالیت‌های مرکز خدمات، امری کم‌نظیر بوده و پیگیری جدی خواسته‌های ایشان حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha