سردار سلیمانی نماد شجاعت، اتحاد و اخلاص بود
کد خبر: 4025129
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
امام جمعه شهر آق‌قلا:

سردار سلیمانی نماد شجاعت، اتحاد و اخلاص بود

امام جمعه شهر آق‌قلا در گردهمایی تقریب مذاهب بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همفکری، تعامل، همکاری، شجاعت و اخلاص بود و با همه‌ اقوام حتی غیر مسلمانان به مقابله با داعش و گروه‌های انحرافی پیش رفت و همه را نابود کرد.

حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهر آق‌قلا استان گلستان

به گزارش ایکنا از کرمان، حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی، امام جمعه اهل سنت شهر آق‌قلا استان گلستان امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه در گردهمایی تقریب مذاهب که در مصلی شهر کرمان برگزار شد با سلام و درود به روح شهدا و ضمن تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به قشر و امت خاصی نبود و ملاک ایشان برای کمک مظلومیت بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد میدان و عمل بود، افزود: او برای خدمت به مردم هیچ تفاوتی قائل نبود و هر کجا که اسلام و مسلمانان نیاز به خدمت و کمک داشتند در جهت خدمت به آن‌ها اقدام می‌کرد و نمونه آن اقدام ایشان برای کمک به ترکمن‌ها و مردم کرکوک، کردستان عراق و سوریه بود.

امام جمعه آق‌قلا تصریح کرد: برای سردار سلیمانی هیچگاه تسنن و تشیع ملاک نبود بلکه برای آرمان‌های نظام و اسلام به مردم کمک می‌کرد. نظام و انقلاب ما اگر پیروز شد به خاطر اتحاد مردم و مذاهب بود و سردار دلها نماد همفکری، تعامل، همکاری، شجاعت، اخلاص و اتحاد بود و با اتحاد همه‌ اقوام حتی غیر مسلمانان به مقابله با داعش و گروه‌های انحرافی رفت و همه را نابود کرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر اقدامات حاج قاسم نبود امروز باید با داعشیان در ایران مقابله می‌کردیم، تصریح کرد: ما وظیفه داریم ادامه دهنده انقلاب، نظام و راه سردار دلها باشیم که این امر با اتحاد، همکاری، همفکری و تعامل پیش می‌رود زیرا دشمنان اسلام به سرکردگی استکبار میلیاردها دلار برای رخنه بین تسنن و تشیع هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه بزنند.

حاج آخوند میرزاعلی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف می‌خواهد چراغ نورانی اسلام را خاموش کند اما این چراغ نورانی منور شده است و ما وظیفه داریم علاوه بر حفظ این چراغ نورانی، آن را ترویج دهیم، گفت: این اقدام با اتحاد ملی انجام می‌شود و هیچگاه نباید متفرق بشویم.

وی تصریح کرد: همانطور که قطره‌های باران با اتحاد به دریای خروشان تبدیل می‌شوند ما نیز باید با هم متحد شویم و با اتحاد هیچ وقت دشمنان اسلام نخواهد توانست با ما مقابله کند.

امام جمعه آق‌قلا با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی بر اتحاد و همدلی گفت: سردار دلها با همفکری و تعامل همیشه موفق بود او مرد میدان و عمل بود و ما اگر بخواهیم پرچم اسلام در جای جای جهان به اهتزاز درآید باید اتحاد خود را حفظ کنیم. امروز وظیفه ماست که وحدت کلمه را حفظ کنیم چون رمز موفقیت ما اتحاد است.

حاج آخوند میرزاعلی با اشاره اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی در سیل آق‌قلا و گلستان بیان کرد: استکبار بداند که اگر چه جسم حاج قاسم را از ما گرفت اما نام او هرگز متلاشی نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha