تهیه قطعه موسیقی «علمدار و درد زمستانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4025303
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

تهیه قطعه موسیقی «علمدار و درد زمستانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: قطعه موسیقی و سرود تولید شده با عنوان علمدار و درد زمستانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت حوزه هنری تهیه شد.

سردار قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های حوزه هنری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است، ضمن اینکه در دو سال اخیر در شناسایی ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان با استفاده از زبان هنر برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: این مرکز فرهنگی و هنری برنامه‌های متنوعی را تهیه و تدوین کرده است تا بتواند ذره‌ای از دریای بیکران این شهید والامقام را به جامعه بخصوص نسل جوان بشناساند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: برگزاری ورک شاپ نقاشی، تهیه موشن گرافی و پوستر، برگزاری نمایشگاه در باشت و دیگر شهرهای استان و برپایی شب شهر در یکی از مساجد شهر یاسوج از مهمترین برنامه‌های حوزه هنری استان در بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

اسلامی بیان کرد: تهیه قطعه موسیقی و سرود تولید شده با عنوان علمدار و درد زمستانی، نمایش محیطی در شهرهای لنده، سوق و دهدشت نیز از جمله برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha