مرحله کشوری مسابقات جامعه کارگری برگزار می‌شود
کد خبر: 4025703
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
با حضور ۷ متسابق از چهارمحال‌وبختیاری

مرحله کشوری مسابقات جامعه کارگری برگزار می‌شود

مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور با حضور ۷ نماینده استان از ۱۲ تا ۲۶ دی‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

حفیظ الله فاضلی، مدیرکل کار و تعاون چهارمحال و بختیاری

سید حفیظ الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعه کارگری از روز گذشته ۱۲ دی‌ماه و به‌صورت مجازی آغاز شده است، اظهار کرد: 7 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن که از میان شرکت‌کنندگان استانی حائز رتبه برتر شده بودند به مرحله کشوری راه یافته و در رشته‌های قرائت، حفظ 10، 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: داوری این دوره از مسابقات بر عهده داوران ممتاز معرفی شده از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی است و مسابقات تحت نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می‌شود.

فاضلی گفت: مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی آن‌ها، همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و به علت رعایت شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در دوسال گذشته به‌صورت مجازی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات به کارگران و خانواده‌های آن‌ها، اعم از همسران و فرزندان اختصاص دارد، گفت: این مسابقات از جایگاه خوب و مطلوبی در میان جامعه کار و تلاش کشور و همچنین در افق برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی کشور برخوردار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این مرحله از مسابقات طی دو روز برای بانوان و آقایان راه‌یافته از استان به مرحله کشوری در محل اداره‌کل و به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha