مکتب سلیمانی تبیین و نهادینه شود
کد خبر: 4025922
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
رئیس حوزه هنری لرستان:

مکتب سلیمانی تبیین و نهادینه شود

رئیس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نماد بارز بصیرت، اخلاص، مردم‌داری و ولایت ‌مداری بود، بر لزوم تبیین و نهادینه شدن مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد در جامعه تاکید کرد.

سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان در حاشیه آغاز به کار رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» که عصر یک‌شنبه، ۱۲ دی در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی، اظهار کرد: تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهید سلیمانی گام برداریم.

وی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری رویداد عقیق سلیمان برشمرد و  افزود: باید مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد در جامعه تبیین و نهادینه شود و در این میان بی‌شک تأثیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی دارد.

رئیس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد بی‌تکرار تاریخ مقاومت، ایستادگی و مردانگی است، اظهار کرد: پس از سال‌ها تلاش شبانه‌روزی دستگاه دیپلماسی و رسانه‌های حامی جریان سازش و تسلیم، برای القای حس شکست اصل مقاومت و ایستادگی و خالی کردن پشت آزادگان جهان، حاج قاسم با اهدای جان خود تمام معادلات را بر هم زد و برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

سپهوند با اشاره به اینکه ۱۰ گروه از جوانان و نوجوانان سراسر استان در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال شرکت کردند، ادامه داد: این استقبال نشان از توانمندی و استعداد بالای جوانان لرستانی در عرصه هنر دیجیتال است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته‌های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها مؤثر واقع شود، گفت: نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد بود و در برگزاری این برنامه سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد مشارکت و همکاری داشتند.

انتهای پیام
captcha