ادای احترام معاون رئیس قوه قضائیه به سیدالشهدای جبهه مقاومت
کد خبر: 4026211
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

ادای احترام معاون رئیس قوه قضائیه به سیدالشهدای جبهه مقاومت

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کردند.

حسن بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز ۱۴ دی‌ماه در بدو ورود به استان کرمان، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: نعمت بزرگی بود که در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و به مقام شهدا به‌ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنیم و تلاش می‌شود که در این سفر قدم‌های خوبی برای مردم کرمان برداشته شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: در سفر به استان کرمان مشکلات مردم در شش شهرستان این استان را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه املاک و اسناد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بابایی افزود: با تشکیل تیم‌های تخصصی، مشکلات مرکز استان کرمان (شهداد و گلباف) و شهرستان‌های رفسنجان، زرند، راور، بم، سیرجان و بافت به‌صورت ویژه مورد بررسی کارشناسان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدید از برخی واحدهای ثبتی استان کرمان، تاکید کرد: در این سفر به‌صورت ویژه به بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان کرمان پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha