تقویت تفکر انقلابی موجب تحقق حیات طیبه می‌شود
کد خبر: 4026240
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

تقویت تفکر انقلابی موجب تحقق حیات طیبه می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت ترویج تفکر انقلابی گفت: باید نسبت به احیا و تقویت تفکر و گفتمان انقلابی که تنها راه تحقق حیات طیبه است، اهتمام ویژه داشته باشیم.

محمدخلیل عسکری، آموزش و پرورش، سپاه فجر به گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 14 دی‌ماه در دیدار با فرمانده سپاه فجر بر ترویج تفکر انقلابی به خصوص میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید نسبت به احیا و تقویت تفکر و گفتمان انقلابی که تنها راه تحقق حیات طیبه است، اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی بیان کرد: به دنبال اجرایی شدن سند تحول بنیادین با بومی‌سازی آن، اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تنظیم برش نقشه مهندسی فرهنگی استان هستیم.

عسکری با بیان اینکه برای تسریع و سهولت در اجرایی شدن سند تحول بنیادین می‌توان از ظرفیت بسیج به خوبی بهره گرفت، افزود: تلاشمان بر این است که محیط مدرسه را به سمتی ببریم که دانش‌آموزانی در تراز شهید سلیمانی تربیت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: حرکت برای تربیت و قرار دادن دانش‌آموزان در مسیر حیات طیبه با تفکر انقلابی ایجاد خواهد شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این دیدار با به فعالیت‌های انجام شده سپاه در دوران کرونا گفت: سپاه فجر استان اماده است از تمام ظرفیت‌های موجود برای کمک به آموزش و پرورش استان بهره گیرد.

وی با بیان اینکه به دنبال هم‌افزایی برای ایجاد فعالیت‌های ثمربخش هستیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم، افزود: هم‌اندیشی و همراهی آموزش و پرورش و سپاه می‌تواند استان فارس را در جایگاهی در خور شأن و شایسته در سطح کشور قرار دهد.

انتهای پیام
captcha