زوایای مختلف مکتب سلیمانی برای آیندگان تبیین شود
کد خبر: 4026645
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
معاون استاندار لرستان:

زوایای مختلف مکتب سلیمانی برای آیندگان تبیین شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه زندگی سردار سلیمانی یک مکتب آسمانی است، گفت: مکتب شهید سلیمانی در راستای پیروی از ولایت فقیه بود و لازم است زوایای مختلف این مکتب برای آیندگان تبیین شود.

بهرام ستاری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان چهارشنبه، ۱۵ دی در آیین مرد میدان» گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ‌سازی حاج قاسم باید به‌‌عنوان یک کار پژوهشی در دستور کار قرار گیرد چراکه این تاریخ گذشته روشنی دارد و آینده روشنی را ترسیم می‌کند.

وی با بیان اینکه زندگی سردار سلیمانی یک مکتب آسمانی است و زوایای این مکتب باید برای آیندگان تبیین شود، ادامه داد: حُسن عاقبت به خیری هر فرد در نظام اسلامی با انجام اقدام جهادی باید سرلوحه کار مسئولانی باشد که زیر پرچم انقلاب هستند.

ستاری گفت: عاقبت به خیری همه ما در گرو پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و اطاعت از ولی‌فقیه است چراکه این دو از مکتب حاج قاسم بجا مانده است.

سردار سلیمانی به‌دنبال ایجاد صلح در منطقه بود

حبیب‌الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این آیین با بیان اینکه شهید سلیمانی به‌دلیل اینکه از خیل همرزمان شهیدش جامانده بود غبطه می‌خورد، ادامه داد: سردار سلیمانی نابغه نظامی بود، نبوغ نظامی بی‌نظیری داشت که همواره به‌دنبال صلح در منطقه بود اما توسعه‌طلبی در ذات صهیونیست‌ها وجود داشت و بزرگ‌مردی مانند حاج قاسم پرچم تسلیم را به دست این رژیم داد.

وی کرد: دشمن به‌دنبال جدایی ارتباط ایران با سوریه، لبنان و فلسطین بود و افراد جنایتکار را با تفکر وهابیت به منطقه فرستاد تا جنگ را با نام داعش آغاز کند، اما سردار سلیمانی مقاومت کرد و نگذاشت گروه‌های تکفیری حاکم شوند.

توکلی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مدل مدیریتی شده است، گفت: امروز تفکر ضد استکباری، ضد استعماری و حامی مظلومان به برکت خون شهید سلیمانی حاکم و حاج قاسم نماد استکبار ستیزی شده است.

وی با اشاره به اهدای نشان عدالت و شجاعت توسط مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی، تصریح کرد: ولایت‌مداری حاج قاسم از بارزترین ویژگی اخلاقی ایشان بود و اکنون مکتب او پیش روی ما است و باید به وصیت‌نامه این شهید عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha