استکبار جهانی همواره اتحاد مسلمانان را نشانه می‌گیرد
کد خبر: 4026670
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

استکبار جهانی همواره اتحاد مسلمانان را نشانه می‌گیرد

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: استکبار جهانی می‌داند که یارای مقابله با امت اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد، تمام تلاشش را برای از بین بردن وحدت امت اسلامی به گرفته است.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۱۵ دی ماه در دومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: استکبار جهانی می‌داند که یارای مقابله با امت اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد، تمام تلاشش را برای از بین بردن وحدت امت اسلامی به گرفته است.

وی افزود: غربی‌ها سعی دارند با ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت جریان افراطی راه‌اندازی کنند و با اهانت به مراجع تقلید شیعیان و مقدسات اهل سنت اهداف خود را پیش ببرند.

ماموستا کلشی‌نژاد بیان کرد: آمریکایی‌ها و جبهه غرب داعش را به نام اهل سنت ایجاد کرد و  قرار بود آنها کشورهای اسلامی را اداره کرده و کشوری به نام عراق و شام که مد نظر صهیونیست‌ها بود ایجاد کنند و حتی در انتخاب نام فرمانده این جریان هم سعی کردند یک چهره خشنی از اسلام معرفی کنند.

وی ادامه داد: داعش به دنبال قتل عام شیعه و اکراد و دیگر اقوام و مذاهب بود و با مدیریت سردار سلیمانی و یارانش شکست خورد و دوباره انسانیت به منطقه آورده شد و سردار سلیمانی به جهانیان و مردم آموخت که با اتحاد و فارغ از هر گونه قوم و مذهبی باید به فکر نجات ملت اسلامی و مستضعفین جهان بود.

دیلمون عیسوی، به نیابت از اسقف اعظم، نیز در این مراسم گفت: سال‌ها است که امنیت کشور ما در سایه همدلی مردم و شهدا فراهم شده و امروز نیز با رفتن سردار سلیمانی، میلیون‌ها قاسم سلیمانی به دنیا آمده و امنیت را بیش از پیش فراهم خواهند کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی پس از کسب موفقیت‌های پی در پی در آزمون‌های الهی و بسیار سخت به یاران شهیدش پیوست و ما امروز کوچه‌های خود را به نام آن‌ها مزین کردیم تا با گذر از آن‌ها همیشه به خاطر داشته باشیم که امنیت زندگی خود را مدیون خون پاک آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha