سردار سلیمانی؛ الگوی جهاد و مقاومت برای تمام آزادی‌خواهان جهان
کد خبر: 4026920
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
امام جمعه موقت سنندج بیان کرد:

سردار سلیمانی؛ الگوی جهاد و مقاومت برای تمام آزادی‌خواهان جهان

امام جمعه موقت سنندج گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهاد و مقاومت و شهادت برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 17 دی‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی جهاد و مقاومت، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهاد و مقاومت و شهادت برای تمام مسلمین و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تمام زندگی خود را در راه مقابله با استکبار جهانی وقف کرده بود، افزود: سردار سلیمانی در جبهه نورانیت اسلام علیه کفر و الحاد هیبت و هیمنه استکبار جهانی را شکست داد و با شنیدن نام سردار سلیمانی لرزه به اندام دشمنان اسلام و مسلمانان می‌افتاد.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: دشمنان اسلام چون تاب و توان مقابله با این شهید شجاع و توانمند در جبهه‌های مقاومت را نداشتند، در نهایت وی را به شهادت رساندند.

خطیب موقت جمعه سنندج بر لزوم الگو قرار دادن سردار دلها برای مقاومت در برابر جبهه ظلم و استکبار تأکید کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی مصداق بارز وفاداری مردم ایران اسلامی و تمام آزادی‌خواهان جهان بود و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

ماموستا خالدی از تلاش نیروهای امنیتی در راستای حفظ امنیت در جامعه و کشور تقدیر کرد و گفت: به طور قطع بدون وجود نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت و آسایش مردم تأمین نخواهد شد، بنابراین باید قدردان آنان باشیم.

وی به ۱۵ دی و روز گزینش اشاره کرد و تأکید کرد: از نیروی فعال در حوزه گزینش، انتظار داریم در تحقیقات و گزینش‌هایی که انجام می‌دهند، جانب نرمش را رعایت کرده و همانند گذشته زمینه استخدام افراد شایسته و توانمند را فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار احترام جوانان و فرزندان به والدین شد و ادامه داد: رضایت پروردگار و سعادت دنیا و آخرت در گرو حفط حرمت پدر و مادر و مراقبت از آنان در زمان پیری است.

وی در پایان یادآور شد: کسانی که سپاسگزار و قدردان تلاش و زحمات پدر و مادر نباشند و احترام آنان را نگه ندارند، بدون شک پیش خداوند جایگاهی نخواهند داشت و در دنیا و پس از مرگ، از رحمت پروردگار محروم می‌مانند.

انتهای پیام
captcha