تصمیم‌گیری‌ها در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد
کد خبر: 4027000
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

تصمیم‌گیری‌ها در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد

استاندار کردستان با تأکید بر ضرورت تحول مدیریتی در استان گفت: تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها باید در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 17 دی‌ ماه در نشست با شماری از فرزندان شهدای استان، اظهار کرد: کار کردن در کردستان ویژگی‌های خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم که در یک فضای آرام و به دور از هرگونه تنش زمینه را برای رشد و توسعه پایدار این استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه پرورش نیروهای انقلابی و ارزشی در این استان مورد غفلت واقع شده است، افزود: یکی از اولویت‌های در استان کردستان فراهم کردن زمینه برای رشد و ارتقای نیروهای جوان و انقلابی است.

استاندار کردستان با تأکید بر لزوم بهره‎مندی از ظرفیت نیروهای نخبه و انقلابی در استان کردستان، بیان کرد: در راستای همین سیاست کاری تلاش می‌کنیم که تمامی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی ها در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تحول مدیریتی در استان ادامه داد: تغییرات مدیریتی دارای یک فرایند مشخصی است و طی کردن این فرایند هم نیازمند زمان است و ما باید حتما این فرایندهای اداری را در جریان تغییرات مدیریتی در استان کردستان طی کنیم.

زارعی‌کوشا معیار اصلی انتصاب و به کارگیری مدیران را علاوه بر تخصص و تعهد، فسادستیزی ذکر کرد و افزود: در تمامی تغییرات صورت گرفته روی مسئله فساد‌ستیزی تأکید داریم و تا زمانی که به جمع‌بندی و حجت عقلانی نرسیم، انتصابی صورت نمی‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان، گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار ماست و خود نیز در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار کردستان با دعوت از نخبگان استان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران برای کمک به دولت در راستای تسریع در روند توسعه کردستان، یادآور شد: امیدواریم که از این پس در نشست‌های مختلف بتوانیم از نظرات شما استفاده کنیم.

یادآور می‌شود در این نشست شماری از فرزندان شهید استان کردستان، به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف این استان پرداختند.

انتهای پیام
captcha