توزیع گوشت در بین خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل توزیع شد
کد خبر: 4027340
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

توزیع گوشت در بین خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل توزیع شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری الغدیر اردبیل، گفت: ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، با مشارکت خیرین در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

گوشت قربانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مقصود محمدزاده، مسئول کانون فرهنگی و هنری الغدیر اردبیل، 19 دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: خیران 100 کیلوگرم گوشت قرمز را در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده‌اند که در این زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای با مشارکت مرکز نیکوکاری سابقون اردبیل انجام یافت.

وی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت جزو اولویت‌های اساسی است که نوجوانان و جوانان عضو کانون با استقبال خوب از این فعالیت اجتماعی مشارکت بسیار عالی در توزیع این کمک های مومنانه داشتند.

محمدزاده اظهار کرد: تلاش خیرین و مسئولان مرکز نيکوکاری سابقون شهرستان اردبيل که در این اقدام خداپسندانه این کانون را یاری کردند، شایسته تقدیر و قدردانی است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری الغدیر اردبیل، اضافه کرد: البته این کانون بیش از 600 پرس غذای گرم را همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین نیازمندان به نام نامی بی بی دو عالم توزیع کرده بود.

محمدزاده افزود: فعالان عضو کانون در این برنامه نیکوکارانه نیز یاری کردند و توانستیم قدم‌های بلندی برای خشنودی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا برداریم.

انتهای پیام
captcha