120 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی متوقف شد
کد خبر: 4027598
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

120 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی متوقف شد

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان، ۸۱ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۰ دی‌ماه، اظهار کرد: مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بيان کرد: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، 81 کیلو و 150 گرم حشیش و 39 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این عملیات مجموعاً، 120 کیلو و 650 گرم موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام
captcha