7 عنوان کتاب از سوی حوزه هنری خراسان‌جنوبی منتشر شد
کد خبر: 4027744
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

7 عنوان کتاب از سوی حوزه هنری خراسان‌جنوبی منتشر شد

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی به بحث توانمندسازی شاعران و نویسندگان استان و دوری از سطحی‌نگری در محتواهای منتشر شده اشاره کرد و گفت: بیش از هفت عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی حوزه هنری خراسان‌جنوبی به چاپ رسیده است.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبیمجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حمایت از آثار تاریخ شفاهی استان از حوزه هنری می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهایی که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد و از هنرمندان این عرصه حمایت می‌کند، نام برد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج عنوان کتاب توسط حوزه هنری خراسان‌جنوبی چاپ شده است، افزود: از این تعداد سه عنوان آن رونمایی شده است و دو کتاب دیگر هم در بهمن‌ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه ادبیات دو عنوان کتاب (مجموعه شعر)  از شاعران استان با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است و همچنین یک مجموعه شعر نیز گردآوری شده که هم‌اکنون در مراحل اولیه‌ گرفتن مجوز قرار دارد.

کریمیان ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی بیان کرد: در این زمینه بیش از ۱۰ عنوان کتاب در دست تدوین قرار دارد که تا پایان سال ۱۴۰۱ این کتاب‌ها به چاپ خواهد رسید.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی به بحث توانمندسازی شاعران و نویسندگان استان و دوری از سطحی‌نگری در محتواهای منتشر شده اشاره کرد و گفت: حوزه هنری همه سال اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متنوع می‌کند که توسط اساتید برجسته‌ کشوری و استانی برگزار می‌شود و ماحصل این کارگاه‌ها ظهور نویسندگان و شاعران برجسته‌ای بوده که طی یک سال اخیر شاهد چاپ آثار آن‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام
captcha