آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله 8»
کد خبر: 4027858
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله 8»

دبیر طرح ملی «رحله» از آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی هشتمین دوره این طرح ملی در بستر فضای مجازی خبر داد.

طرح ملی رحله 8، متقاضیان میزبانی، مؤسسه بیت الاحزان حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی «رحله» در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه یکی از اقدامات مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به منظور تحقق تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم اجرای طرح ملی «رحله» است، گفت: این طرح به منظور تربیت حافظان اجزای مختلف قرآن در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه در طرح مذکور از ظرفیت نهادها و مؤسسات قرآنی دیگر استفاده می‌کنیم، افزود: در این طرح از مؤسسات و نهادهایی که متقاضی اجرای این طرح هستند، در گام نخست ثبت‌نام به عمل می‌آوریم که ثبت‌نام متقاضیان میزبانی این دوره از طرح در سال آینده آغاز شده است.

سیاری آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان میزبانی این طرح را 22 بهمن‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: متفاضیان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir ضمن مطالعه کامل شرایط میزبانی، فرم الکترونیکی ثبت اطلاعات میزبانی را به دقت تکمیل کنند.

وی همچنین تصریح کرد: متقاضیان موظفند حداکثر تا دهم اسفندماه نسبت به ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به محل برگزاری دوره به دبیرخانه ستاد طرح ملی رحله اقدام کنند و پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، ضمن حضور در دوره توجیهی، تفاهم‌نامه برگزاری طرح را با مؤسسه بیت‌الاحزان امضا کنند.

دبیر طرح ملی «رحله» با یادآوری اینکه این طرح ویژه نوجوانان و جوانان پسر 14 تا 22 ساله اجرا خواهد شد، گفت: با توجه به همه‌گیری کرونا در سال‌های اخیر، برگزاری طرح در تابستان ۱۴۰۱ منوط به مساعد بودن شرایط و اجازه نهادهای ذیربط است و برگزاری طرح‌ها نیز با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

سیاری یادآور شد: مؤسسات و نهادهای علاقه‌مند به کسب میزبانی این طرح می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سئوال فقط از ساعت ۱۰ تا ۱۴ شنبه تا پنجشنبه با شماره ۰۹۱۰۲۸۰۱۸۰۸ تماس حاصل کنند.

وی در پایان با بیان اینکه طی 7 سال برگزاری این طرح در نقاط مختلف کشورمان تاکنون 13 هزار و 102 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که از این تعداد 7 هزار و 353 نفر موفق به حفظ اجزاء قرآن کریم شدند.

انتهای پیام
captcha