برگزاری یادواره «شهدای روحانی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4028675
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

برگزاری یادواره «شهدای روحانی» در آذربایجان‌غربی

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی از برگزاری یادواره «شهدای روحانی» همزمان با سراسر کشور اوایل بهمن ماه در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت روحانیون استان و شهر اهمیت فراوانی دارد و از آنجایی که رهبر انقلاب بر کار تشکیلاتی تآکید دارند، این امر جز با همراهی روحانیون و طلاب انقلابی میسر نخواهد شد. 

وی افزود: ۳۵ پایگاه بسیج طلاب در آذربایجان غربی فعالیت دارند و هدف این نهاد استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب انقلابی و خوش‌فکر در هیئت‌های اندیشه‌ورز است. 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این راستا یادواره «شهدای روحانی» اوایل بهمن ماه همزمان با سراسر کشور با سخنرانی اساتید برجسته در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی ۸۷ شهید روحانی دارد و تاکنون سعی شده است هر ساله یادواره «شهدای روحانی» آذربایجان‌غربی برگزار شود و برای سهولت این امر دبیرخانه دائمی این یادواره در بسیج طلاب و روحانیون راه اندازی شده است. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: یکی از نادرترین اتفاقات عملیات کربلای ۵ وجود ۲۶ شهید روحانی از آذربایجان‌غربی بود و در این روحانیون عملیات فرمانده دسته بودند و یا مسئولیت سلاح‌های تخصصی را بر عهده داشتند. 

انتهای پیام
captcha