۵ معتاد متجاهر در شهرکرد جمع‌آوری شدند
کد خبر: 4029502
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

۵ معتاد متجاهر در شهرکرد جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از جمع‌آوری ۵ معتاد متجاهر در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ کورش بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ کورش بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اعلام اینکه 5 معتاد متجاهر در شهرکرد جمع‌آوری شد، اظهار کرد: در اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و الويت‌های ابلاغی ناجا در سال 1400 و در راستای پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح حوزه كلانتری سورشجان این اقدام انجام شد.

وی افزود: با توجه به تعاملات صورت گرفته با عوامل تخصصی پليس مبارزه با مواد مخدر استان و لزوم جلوگيری از افزايش نارضايتی شهروندان، موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر در دستور كار مأموران تخصصی كلانتری قرار گرفت.

بهرامی تأکید کرد: در این راستا پلیس با لحاظ کردن جغرافيای جرم نسبت به برنامه‌ريزی و شناسايی محل‌های آلوده پس ازتحقيق و كنكاش و شناسايی پاتوق معتادان و ساعات وقوع بزه، اقدام کرد که با استفاده از ظرفيت منابع و مخبران و با افزايش تعداد عوامل گشتی اعم از محسوس و نامحسوس، این طرح اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: مأموران اين فرماندهی در اجرای اين طرح و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 5 معتاد متجاهر را شناسايی و با هماهنگی قضايی، این افراد به کمپ ترک اعتياد تحویل داده شدند که اجرای طرح‌های مشابه به منظور سالم‌سازی و پاكسازی مناطق آلوده، تداوم خواهد يافت.

انتهای پیام
captcha