اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند
کد خبر: 4031095
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند استان گفت: از این تعداد ۵۰۰ سری بین زوج‌های جوان نیازمند در حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

اهدای جهیزیهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، چهارم بهمن‌ماه در مراسم اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰۰ لوازم گرمایشی در محل زائر سرای کرامت، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع خیرین، بیان کرد: امروز آغاز یک روز زیبایی است و همراهی با خانواده‌های محروم و نیازمند که لبخند را بر لبان این افراد می‌نشاند و حس همزیستی افراد نیکوکاری که کمک می‌کنند تا این لبخند بر لبان نیازمندان بنشیند بسیار ارزشمند است و من نیز با حضور در جمع خیرین لذت خوبی را تجربه کرده و از همراهی این عزیزان کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران افرادی هستند که از مال دنیا سرشار بوده و این مال را حبس نکردند. خیرین حق‌الله و حق‌الناس را به درستی ادا می‌کنند و در این راستا رزمایشی امروز به‌مناسبت این ایام مبارک و در سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) در حال انجام است که شامل اهدای 1300 سری جهیزیه و 5000 لوازم گرمایشی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اظهار کرد: این اقلام دارای دو ارزش یکی ارزش دفتری و یک ارزش بازاری هستند، لذا از آنجا که این اقلام جهیزیه به صورت کشوری و مستقیم از کارخانه‌ها تهیه شده، بدون دریافت سود خریداری و تولید ایران است.

سلم‌آبادی اضافه کرد: بر این اساس ارزش دفتری هر سری جهیزیه بیست میلیون تومان و ارزش بازاری آن چهل میلیون تومان است که در مجموع ارزش دفتری کل آن 26 میلیارد تومان و ارزش بازاری کل اقلام تهیه شده 50 میلیارد تومان است که بخشی از آن از سوی منابع دولتی و بخشی از مشارکت‌های مردمی و توسط خیرین خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام و آغاز رزمایش با نام مقدس «یا زهرا(س)» است، گفت: از این تعداد اقلام جهیزیه 500 سری در حاشیه شهر بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع خواهد شد، همچنین از 5000 اقلام گرمایشی 260 مورد بین خانواده‌هایی که در تهیه لوازم گرمایشی در این فصل سرد ناتوان هستند، توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha