افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج
کد خبر: 4032259
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج

مرکز نیکوکاری کارآفرینی سپهبد شهید سلیمانی به منظور توانمندسازی افراد نیازمند و رفع دغدغه معیشتی آنان، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در سنندج راه اندازی شد.

، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، 9 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: تعاون و کمک و همیاری به نیازمندان از معارف اسلامی و مفاهیم اسلامی بوده که در انقلاب اسلامی ایران نیز این مهم برجسته شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر به سیره ائمه اطهار(ع) بنگریم می‌توانیم به این کمک‌های همیشگی به نیازمندان پی برد، افزود: کمک به نیازمندان وظیفه هر مسلمانی است که در این راستا مجموعه خیریه و نیکوکاری به نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده و در سنندج افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: دامنه کارهای خیرخواهانه حاج قاسم به آن سوی مرزهای ایران اسلامی رسیده است لذا در این مرکز علاوه بر رفع نیازهای درمانی، آموزشی و مسکن، باید توانمندی های افراد شناسایی و از منابع به نحو احسن استفاده شود.

وی بیان کرد: در مجموعه نهادهای حمایتی منابع مالی وجود دارد که باید در راستای مهارت‌آموزی و کارآفرینی به کار گرفته شود و افراد نیازمند بتوانند به خودکفایی مالی و معیشتی رسیده و صاحب شغل شوند.

سردار حسینی ادامه داد: رونق تولید موجب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌شود لذا باید با گسترش مهارت آموزی در جامعه زمینه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی و توسعه اشتغال را در استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز صندوق قرض الحسنه با رویکرد توسعه اشتغال و کارآفرینی راه اندازی خواهد شد، یادآور شد: باید خیرین و نهادهای دولتی و حمایتی را در این مرکز مشارکت دهیم تا در سال حداقل چندین نیازمند به خودکفایی برسند.

انتهای پیام
captcha