زنگ انقلاب در 8000 مدرسه فارس نواخته شد
کد خبر: 4032978
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

زنگ انقلاب در 8000 مدرسه فارس نواخته شد

در طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم نواختن زنگ انقلاب به صورت همزمان در 8 هزار مدرسه فارس برگزار شد.

زنگ انقلاب، مدارس استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم نواختن زنگ انقلاب امروز، 12 بهمن به صورت همزمان در 8 هزار مدرسه فارس برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه پویش ناحیه ۳  شیراز گفت: طلایی‌ترین دوران زندگی هر کسی را دوران دانش‌آموزی تشکیل می‌دهد و ما مسئولان باید بستری شاد برای دانش‌آموزان جهت سپری کردن این دوران طلایی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: آینده علمی و اقتصادی کشور به دست گامی دومی‌ها رقم خواهد خورد و با ظرفیتی که در جوانان این مرز و بوم سراغ داریم یقین داریم که کشور جمهوری اسلامی ایران آینده‌ای درخشان خواهد داشت.

ایمانیه تصریح کرد: سعی ما مسئولان بر این خواهد بود که تمامی ابزارها و بسترهای لازم برای رشد دانش‌آموزان را فراهم کنیم تا با بالفعل کردن این استعدادهای بی نظیر به سمت حیات طیبه پیش برویم.

محمد کماندار، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این ناحیه، دارای ۳۰۰ مدرسه و بیش از ۳ هزار کارمند و معلم است، گفت: ۷۵ هزار و ۶۶۹ دانش آموز در این ناحیه مشغول تحصیل هستند که از تعداد ۷ هزار و ۹۱۴ نفر دانش‌آموز اتباع هستند.

وی با تأکید بر محرومیت بیشتر مناطق و محلات این ناحیه، مستقل شدن این حوزه آموزشی از ناحیه یک شیراز را دستاورد بزرگی برای رسیدگی بیشتر و پیشرفت و تعالی فرهنگ و سواد در بین جمعیت این ناحیه برشمرد و افزود: مفتخریم که ناحیه 3 شیراز 14 شهید فرهنگی و 50  شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است.

بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی شد و همچنین از دانش‌آموزان برگزیده در مسابقات علمی، آموزشی، پرورشی و ورزشی ناحیه 3 شیراز تجلیل شد.

همچنین در پایان مراسم زنگ انقلاب با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه پویش اموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

انتهای پیام
captcha