نگاه خوش‌بینانه به آینده ریشه‌ جهاد هر مسلمان است
کد خبر: 4033732
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

نگاه خوش‌بینانه به آینده ریشه‌ جهاد هر مسلمان است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اراده امام راحل(ره)، کمک مردم و ایمان به خدا، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، اظهار کرد:‌ باید ترس را از خود دور کنیم و ریشه‌ای‌ ترین جهاد هر مسلمان که امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است را سرلوحه کار قرار دهیم و قفل‌های پیش رو در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یک به یک باز کنیم.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند،  امروز ۱۵ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند افزود: امروز هم در جنگ فرهنگی و هم اقتصادی هستیم و باید با درس همبستگی که از انقلاب اسلامی گرفتیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات بهره بگیریم.

وی با اشاره به فرمایش رهبری افزود: باید ترس را از خود دور کنیم و ریشه ای‌ترین جهاد هر مسلمان که امید و نگاه خوشبینانه به آینده است را سرلوحه کار قرار دهیم و قفل‌های پیش رو در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یک به یک باز کنیم و به هدف نهایی و برپایی حکومت جهانی اسلامی با ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برسیم.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به رحلت عالم عالی قدر آیت الله صافی گلپایگانی ایشان را فردی امین و مورد اعتماد انقلاب، دلسوز مسائل کشور و مؤثر در ارکان نظام و یار امام و رهبری خواند و گفت: زمانی که جامعه به سمت توحید پیش برود امنیت در جامعه گسترده می‌شود.

وی با اشاره به حادثه روز گذشته شیراز و شهادت یکی از نیروی‌های انتظامی به دست اراذل و اوباش افزود: امنیت خط قرمز نظام است و نظام در برابر افرادی که مخل امنیت مردم باشند کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت بیرجند، ۲۱ بهمن روز نیروی هوایی را به نظامیان کشور تبریک گفت.

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به منظور پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم، در حاشیه برپایی نمازجمعه، پشت میز خدمت نشستند.

این برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مرکز استان در مصلی المهدی(عج) و در شهرستان‌های استان نیز در پایگاه های نماز جمعه برگزار شد. در برنامه مرکز استان مدیران ۱۱ دستگاه اجرایی استان پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم بودند.

معاون عمران استانداری خراسان‌جنوبی نیز به نمایندگی از استاندار در میز خدمت مصلی نمازجمعه بیرجند حضور یافت و پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم بود.

گفتنی است، در حاشیه نماز جمعه این هفته بیرجند، نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان زندان‌های خراسان جنوبی برپا شد و اداره کل بهزیستی نیز اقدام به سنجش تب، فشار خون و میزان اکسپژن خون نمازگزاران کرد. همچنین غربالگری بینایی کودکان سه تا ۶ سال به صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام
captcha