محفل قرآنی «شنه‌ی ره حمه‌ت» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4033765
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

محفل قرآنی «شنه‌ی ره حمه‌ت» در سنندج برگزار می‌شود

محفل قرآنی «شنه‌ی ره حمه‌ت» با حضور قاریان برجسته استان کردستان به مناسبت دهه فجر امشب، ۱۶ بهمن‌ماه در مسجد قبای بهاران برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با عمل به قرآن کریم شکل گرفت و در زیر سایه قرآن امروز به یکی از کشورهای پیشرفته جهان در زمینه‌های علمی، پزشکی و تسلیحات نظامی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای یادآوری دستورات و آموزه‌های دینی قرآن است، افزود: در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های قرآنی متنوعی را برای این ایام طراحی و اجرا کرده است.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: نخستین جرقه‌های انقلاب در مساجد زده شد و برهمین اساس و به منظور یادآوری جایگاه مساجد  برنامه‌های قرآنی این اداره کل در سطح مساجد برگزار خواهد شد.

وی افزود: محفل قرآنی «شنه‌ی ره حمه‌ت» با حضور قاریان برجسته استان کردستان به مناسبت دهه فجر امشب، ۱۶ بهمن‌ماه در مسجد قبای بهاران برگزار می‌شود.

گلباغی با اشاره به اینکه در این محفل قرآنی عبدالرحمن امام قلی، حسین عبدالملکی و فواد مولودی از قاریان استان کردستان به قرائت قرآن خواهند پرداخت، یادآور شد: در این محفل معنوی قرآن از قاریان و فعالان قرآنی برجسته استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha