برخورد سختی با هنجارشکنان خواهیم داشت
کد خبر: 4033983
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

برخورد سختی با هنجارشکنان خواهیم داشت

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به هنجارشکنان هشدار داد که به حکم قانون و به واسطه حمایت از مردم، برخورد انتظامی بسیار سختی با آنان خواهد شد.

دیدار معاون نیروی انسانی ناجا با خانواده شهید رنجبربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار محمد زارعی، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی امروز، 16 بهمن به همراه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان با خانواده شهید والامقام سرهنگ علی اكبر رنجبر در شیراز دیدار  کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریك و تسلیت شهادت این شهید والامقام، تصریح كرد: كاركنان فداكار انتظامی بر عهد و پیمان خود در راستای حفظ امنیت و ارزش‌های جامعه پایبند بوده و مقتدرانه ایستاده‌اند.

زارعی با بیان اینكه شاهدیم در اقصی نقاط كشور كاركنان انتظامی جان خود را برای امنیت مردم فدا می‌كنند، افزود: امنیت مردم و ارزش‌های جامعه قابل معامله نیست و شهدای تقدیم شده در این راستا بیانگر این مطلب است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بی جهت نیست كه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) عنوان مجاهدان فی سبیل الله را برای ماموران پلیس به كار می‌برند.

وی تصریح کرد: شهید رنجبر عزیز در طول خدمت خود در هر جایی كه بوده به عنوان یك افسر متعهد و مسئولیت‌پذیر انجام وظیفه كرد و در نهایت هم به فیض عظیم شهادت نائل شد.

زارعی خطاب به كسانی كه برخلاف هنجارهای جامعه رفتار می‌كنند، گفت: این افراد بدانند كه به حكم قانون به واسطه حمایت مردم و به جهت وظیفه ذاتی خود كه حفظ جان و مال مردم و ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی است، با آن‌ها برخورد انتظامی بسیار سختی خواهد شد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح كرد: به یاری پروردگار متعادل مردم شاهد خواهند بود كه با عامل شهادت این افسر فداكار انتظامی، برخورد سخت و قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha