مرحله نیمه‌ نهایی «مهرواره قرآنی طاها» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4036344
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

مرحله نیمه‌ نهایی «مهرواره قرآنی طاها» در گلستان برگزار شد

مرحله نیمه ‌نهایی مهرواره قرآنی طاها در دو بخش آقایان و بانوان ویژه اهل سنت با شعار قرآن کتاب زندگی در سالن وفاق مرکز بزرگ اسلامی گلستان برگزار شد.

مرحله نیمه نهایی مهرواره قرانی طاها و تجلیل از متسابقینبه‌ گزارش ایکنا از‌ گلستان، مرحله نیمه‌‌نهایی نخستین مهرواره قرآنی‌ طاها با شعار‌ قرآن، کتاب زندگی در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل در دو بخش بانوان و آقایان ویژه فرزندان پسر روحانیون اهل سنت، طلاب خواهر اهل سنت و فرزندان دختر و همسران روحانیون اهل سنت به مدت دو روز در روزهای 23 و 24 بهمن در سالن وفاق مرکز بزرگ اسلامی گلستان برگزار شد.

در این مسابقه 48 نفر به مرحله نیمه‌ نهایی راه یافته بودند که در بخش آقایان محسن یاپنگ غراوی از گنبد کاووس در رشته قرائت ترتیل نفر اول، محمدعادل بابایی از کلاله مقام دوم‌، رضا توماج از سیمین‌شهر در رشته حفظ یک جز مقام اول و در رشته حفظ ۵ جز زبیر قلیچی از گنبدکاووس و نور‌محمد طیار از مینودشت به طور مشترک مقام نخست را کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

در بخش‌ بانوان نیز حوریه ارتقی از کلاله و شهناز عبانژاد از بندرترکمن در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه اول و در همین رشته بی‌بی زلیخا طریک از بندرترکمن و گلناز کسلخه و عاطفه طعنه از آق‌قلا مقام دوم را به دست آوردند. در‌ رشته حفظ یک جز عالیه بصیرنیا از بندرترکمن، آمنه قریشی از آق‌قلا، ثریا مومن‌زاده از آق‌قلا رتبه اول و انسیه کوسلی از گمیشان جایگاه دوم و انسیه حنفی نیز از گمیشان در رشته حفظ ده جز حائز رتبه اول شد که در مجموع 15 نفر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه‌یافتند.

در پایان مراسم هدایایی به برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقه مهرواره قرآنی طاها توسط رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان و معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان اهدا شد.  

انتهای پیام
captcha