تقدیر رئیس مجلس از خانواده شهید «علی‌اکبر رنجبر»
کد خبر: 4036869
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تقدیر رئیس مجلس از خانواده شهید «علی‌اکبر رنجبر»

معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس در سفر به شیراز در دیدار با خانواده شهید «علی‌اكبر رنجبر» لوح تقدیر و هدایایی از طرف محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی را تقدیم آنان کرد.

تقدیر رئیس مجلس، شهید علی اکبر رنجبربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، قاسم بیکله، معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس روز گذشته، 26 بهمن به همراه معاون هماهنگ‌كننده فرماندهی انتظامی استان فارس با خانواده شهید علی‌اکبر رنجبر دیدار و از مقام والای آنان تجلیل كردند.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: در روز ولادت با سعادت امام علی(ع) این توفیق نصیب ما شد كه بتوانیم شخصاً سلام قالیباف رئیس مجلس را به خانواده شهید رنجبر برسانیم.

معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس با بیان اینكه اقتدار پلیس در كشور باید حفظ و ارتقا یابد، تصریح كرد: در خصوص قانون به كارگیری سلاح توسط ماموران انتظامی در مأموریت‌‎های مختلف حتما پیگیر این موضوع هستیم.

یادآور می‌شود، در حاشیه این دیدار لوح تقدیر و هدایا از طرف محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی توسط بیکله به فرزند و همسر خانواده شهید رنجبر اهدا شد.

انتهای پیام
captcha