محفل شعرخوانی «نیکوکاری» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4037552
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

محفل شعرخوانی «نیکوکاری» در کرمان برگزار می‌شود

به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «شعر نیکوکاری»، محفل شعرخوانی نیکوکاری ۴ اسفندماه در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود.

محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، محفل شعرخوانی نیکوکاری از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره ملی«شعر نیکوکاری»، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه ساعت ۱۶ در  موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.kheir همراه خواهد بود.

در این محفل، جمعی از چهره‌های ادبی و فرهنگی همچون حجت‌الاسلام علی ملانوری(معاون خیر ماندگار بنیاد خیریه ‌آلاء)، حجت‌الاسلام محمدمهدی خانمحمدی(دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری)، حامد حسین‌خانی، احمد اسداللهی، محمدحسن اسفندیارپور، فریبا کاظمی، مهدی گنجی و رزا رودینی به ایراد سخن و شعرخوانی می‌پردازند.

نخستین جشنواره ملی«شعر نیکوکاری» با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‌‌‌‌کرمان، بنیاد ایران‌شناسی، مرکز کرمان‌شناسی و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به طور خاص حامی محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان هستند.

علاقه‌مندان برای شرکت در نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را در چهار محور همدلی، همیاری و یاری‌گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه (رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان، به دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha