اختلافات خانوادگی ۱۵ زوج در اردبیل حل و فصل شد
کد خبر: 4037827
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

اختلافات خانوادگی ۱۵ زوج در اردبیل حل و فصل شد

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، از حل و فصل اختلافات خانوادگی ۱۵ زوج به همت شورای حل اختلاف شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

حسین علوی رئیس شورای حل اختلافات اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، دوم اسفندماه در اردبیل، اظهار کرد: اختلافات خانوادگی 15 زوج به همت با تلاش اعضا و دبیران شعبه ۸ شورای حل اختلاف شهرستان مشگین‌شهر، حل و فصل شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، تصریح کرد: این آمار نشان از ورود کارشناسی به پرونده مهم اختلافات و درگیری‌های خانوادگی است و از همدلی و همکاری این اعضا صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اعلام کرد: با وساطت و میانجی‌گری اعضا و دبیران شعبه هشت شورای حل اختلاف شهرستان مشگین شهر 15 پرونده با موضوعات درگیری و اختلافات خانوادگی به سازش منجر و پرونده آنها مختومه شد.

علوی بیان کرد: پایان رفع مشکلات زوجین و سازش در بین آنها موجب گرم شدن کانون خانواده و بازگشت آرامش به آن خانواده می‌شود که موجب رضایت و خوشحالی اعضای این شورا است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین تلاش این مرجع از عدم ورود پرونده خانوادگی به مراجع قضایی و حل و فصل مشکلات خانوادگی از طریق صلح و سازش است.

انتهای پیام
captcha