اختتامیه نشست سراسری مدیران حوزه هنری در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4038642
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

اختتامیه نشست سراسری مدیران حوزه هنری در کرمان برگزار شد

آئین اختتامیه چهلمین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی، با شعار «سیمرغ هنر انقلاب در آسمان گام دوم» در بیت‌الزهرا(س) کرمان برگزار شد.

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آئین اختتامیه چهلمین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی، با شعار «سیمرغ هنر انقلاب در آسمان گام دوم» با حضور رئیس حوزه هنری کشور، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیران مراکز استانی حوزه هنری امروز پنجم اسفندماه در بیت‌الزهرا(س) کرمان برگزار شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه رجب و با اشاره به مغفول ماندن بخش طنز در امر رسانه و تکنیک‌های اغنایی حوزه هنری و توسعه انقلاب، گفت: گزاره‌ای در جامعه شناسی سیاسی وجود دارد به نام افسردگی سیاسی که تنها راه برون رفت از آن امید دادن به جامعه است.

جلالی با بیان اینکه امید در مرکزیت بیانیه گام دوم قرار گرفته است و این درحالی است که گروهی روح نا امیدی به جامعه می‌دمند، تصریح کرد: مهمترین ابزار در جنگ ترکیبی و در جهاد تبیین هنر و ابتکار در کارهای فرهنگی است. پرچمداران هنر، هنرمندان هستند و رزمندگانی که امروز در این عرصه قرار گرفته‌اند به ندای امام جامعه لبیک گفته‌اند.

وی با بیان اینکه کار هنر، القای غیر مستقیم است، گفت: اگر هنر چاشنی جهاد تبیین شود، شاهد اتفاقاتی هستیم که امروز در حوزه هنری و به ویژه در پایتخت مقاومت جهان اسلام رخ می‌دهد که همان نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند.

محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: خون حاج قاسم دنیا را وارد مرحله جدیدی کرد و این داغ آرام نمی‌شود و حس انتقام از قاتلان ایشان همیشه در ما وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آزادی قدس شریف و برپایی نماز در قدس به امامت امام عصر(عج) و گرفتن انتقام آرزوی ماست، گفت: ما نباید تکالیفمان را فراموش نکنیم و باید تا ظهور امام زمان(عج) و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم برای انتقام سخت تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha