نیازمند مدیریت جهادی هستیم
کد خبر: 4038723
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

نیازمند مدیریت جهادی هستیم

امام‌ جمعه خوی با بیان اینکه اکنون به شدت نیازمند مدیریت جهادی هستیم گفت: کار جهادی موجب اصلاح بازار و اشتغال جوانان می‌شود، در نتیجه این کار آمار ازدواج افزایش پیدا کرده و موجب امیدواری می‌شود.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌ جمعه خوی، 6 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در آستانه بعثت پیامبر گرامی اسلام قرار گرفتیم و امام خمینی (ره) درباره عظمت روز مبعث می‌فرماید: «روز بعثت رسول اکرم در سراسر دهر؛ روزی شریف‌تر از آن نیست؛ برای اینکه حادثه‌ای بزرگ‌تر از این حادثه اتفاق نیفتاده. حوادث بسیار بزرگ در دنیا اتفاق افتاده است... لکن حادثه‌ای بزرگ‌تر از بعثت رسول اکرم نشده است و تصور هم ندارد که بشود؛ زیرا که، بزرگ‌تر از رسول اکرم در عالمِ وجود نیست- غیر از ذات مقدس حق تعالی- و حادثه‌ای بزرگ‌تر از بعثت او هم نیست».

وی افزود: مقاومت گروه ایران را در مذاکرات و اینکه با عزت در برابر زیاده‌خواهی طرف‌های غربی ایستادند را تحسین می‌کنیم و ایستادگی بر روی اصولمان  برای ما مهم‌تر از رسیدن به توافق مضر بوده و آن چه مانع توافق است لجاجت طرف غربی است.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی بیان کرد: دشمنان با بنیه و اقتدار دفاعی با عزت و استقلال ما مشکل دارند و می‌خواستند ما را به بدترین نوع خلع سلاح علمی و دفاعی کرده و حاکمیت ملی ما را نقض کنند و به اسم بازرسی در تمام نقاط کشور سرک بکشند.

وی ادامه داد: ما اکنون به شدت نیازمند مدیریت جهادی هستیم زیرا کار جهادی موجب اصلاح بازار و اشتغال جوانان می‌شوند که در این بین آمار ازدواج افزایش پیدا کرده و افزایش امیدواری در جامعه می‌شود.

امام‌ جمعه خوی در پایان تصریح کرد: کار جهادی موجب تقویت انقلاب، پیشرفت کشور، بی‌نیازی فقرا، حضور باشکوه در صحنه مردم و دشمن ناامید می‌شود و مقام معظم رهبری فرمودند: «گناه یک مسئول این است که از آن فرصتی که در دستش بود و می‎توانست استفاده بکند، استفاده نکند»، معتقدم بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ربطی به جاهای دیگر در داخل و خارج کشور نداشته و با پیگیری و دلسوزی و کار جهادی قابل حل است.

انتهای پیام
captcha