آغاز پویش «عیدانه» ویژه مددجویان بهزیستی کردستان
کد خبر: 4038995
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
سرپرست بهزیستی کردستان خبر داد:

آغاز پویش «عیدانه» ویژه مددجویان بهزیستی کردستان

سرپرست بهزیستی کردستان از آغاز اجرای پویش «عیدانه» برای تأمین سبد غذایی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کردستان خبر داد.

حسین رسولی، سرپرست بهزیستی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین رسولی، سرپرست بهزیستی استان کردستان، هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: پویش مردمی «عیدانه» از اول تا پایان اسفندماه با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران استان کردستان انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای کمک به خانوارهای نیازمند تحت پوشش ایتام، زنان سر پرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت اجرا خواهد شد.

سرپرست بهزیستی استان کردستان بیان کرد: خیرین و نیکوکاران کردستانی در صورت تمایل به شرکت در این کار خداپسندانه می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی مراجعه کنند و یا از طریق کد دستوری # 22288* 6655* که ساده‌ترین شیوه ارتباط با سازمان بهزیستی استان است، کمک‌های خود را به نیت نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سالمندان و معلولین و کودکان بی‌سرپرست مقیم مراکز شبانه‌روزی اهدا کنند.

وی با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در این امر گفت: خیرین و نیکوکارانی که تمایل دارند می‌توانند از طریق کد دستوری با گوشی همراه و گرفتن کد دستوری # 22288*6655* و یا QRcode و با انتخاب شهرستان مورد نظر کمک‌های خود را در زمینه‌های معیشت، درمان لوازم ضروری، وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی‌، جهیزیه‌، پوشاک و ... را به سازمان بهزیستی تحویل داده و در صورت لزوم با نظارت خود خیرین هزینه شده و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

رسولی افزود: سایر شیوه‌های جلب و جذب مشارکتهای مردمی، شماره حساب، شماره کارت و کد ussd استان است که به ترتیب شامل 4164034541706100، 6367957071816784 # 22288*6655* می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که خیرین همانند برنامه‌های گذشته سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان و معلولان تحت پوشش یاری کنند.

انتهای پیام
captcha