آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات سوریه
کد خبر: 4039111
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
فردا

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات سوریه

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت نام قطعی اعزام زائر به عتبات سوریه از دوشنبه 9 اسفندماه آغاز و تا 11 همین ماه ادامه دارد.

 عتبات سوریهعباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام‌های عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه‌ پروازی مشهد از تاریخ  15 اسفند  تا 11 فروردین‌ماه سال 1401 ثبت نام قطعی برای اعزام آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام کرده‌اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 9 اسفند تا صبح چهارشنبه 11 همین‌ماه به سامانه زیارت به نشانی (https: ‏/‏/ziarat.haj.ir ‏) مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص تذکرات مهم در این راستا ابراز کرد: اعزام‌هایی که برنامه‌ریزی شده فقط به صورت هوایی است، ضمن اینکه ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است و لذا افرادی که متقاضی اعزام به صورت گروهی هستند باید در یک گروه ثبت نام  کنند.

خداشناس تصریح کرد: در این صورت هر گروه از يک سرگروه و افراد زیر گروه  شامل همراهان تشكيل می‌شود كه لازم است مشخصات سرگروه و همراهان اعم از کد ملی و تاریخ تولد  به صورت صحیح در فرم پيش ثبت‌نام سامانه درج شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: هر نفر فقط یکبار و در يک گروه می‌تواند به عنوان سرگروه يا همراه ثبت‌نام نمايد، همچنین باتوجه به اطلاع رسانی‌های مرتبط با ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه يا يكی از نزديكان وی در فرم ثبت‌نام الزامی است.

وی افزود: تاريخ تولد افراد بايد به صورت كامل شامل روز، ماه و سال و به صورت چهار رقمی در فرم درج و كدملی همه افراد ده رقمی بوده و بايد همه ارقام(صفرهای سمت چپ) آن به‌طور كامل در فرم ثبت شود.

خداشناس اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی و هزینه تست PCR در برگشت زائران در هزینه پرداختی زائرین لحاظ شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: مهلت پرداخت هزینه سفر سه ساعت بعد از ثبت نام قطعی است و افرادی که هزینه سفر را در مهلت یـادشده پرداخت نکنند، بـه صورت روزانه در ساعت‌های 10، 14و 18 از کاروان حذف می‌شوند.

انتهای پیام
captcha