تولید فیلم کوتاه داستانی «جهانگیر» در دهدشت کلید خورد
کد خبر: 4039774
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

تولید فیلم کوتاه داستانی «جهانگیر» در دهدشت کلید خورد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تولید فیلم کوتاه داستانی «جهانگیر» به کارگردانی حمید فرزاد در دهدشت کلید خورد.

 فیلم کوتاه داستانی «جهانگیر»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه 10 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان، تولید فیلم کوتاه داستانی «جهانگیر» به کارگردانی حمید فرزاد در دهدشت کلید خورد.

وی افزود: فیلم «جهانگیر» داستان مردی را روایت می‌کند که به دنبال یک نشانی از مناطق بومی و عشایری سی سخت، کاکان، دهدشت، چرام، سوق و راک عبور می‌کند و سفر این مرد بهانه‌ای می‌شود برای آشنایی با فرهنگ مردم که در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در این فیلم کوتاه داستانی اکبر آئین، قربانعلی موسوی، حسین حاجی‌پور، خلیل عمران‌پور، فرزاد منوچهری، مجتبی متقی، علی مهران‌فر و محسن الهی‌خواه به ایفای نقش پرداختند.

اسلامی با اشاره به عوامل این فیلم کوتاه داستانی، تصریح کرد: در فیلم جهانگیر، فیلم بردار حمید فرزاد، تهیه کننده اجرایی علی مهران‌فر، صدابردار محمد کارگر و فرزاد منوچهری، دستیار کارگردان آیدا عظیمی، دستیار فیلمبردار جلال بنیانی، منشی صحنه ماندانا شفیعی، مدیر صحنه و عکاس نغمه شفیعی، مدیر تولید سیاوش مهرآئین و پشتیبانی ابوالحسن دانشمند، رسول تیرزه از عوامل بودند.

انتهای پیام
captcha