غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام سنندج
کد خبر: 4040299
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام سنندج

مزار پاک شهدای گمنام شهرستان سنندج همزمان با هفته تربیت اسلامی با حضور کارکنان حوزه امور تربیتی آموزش‌و‌پرورش کردستان امروز، ۱۴ اسفندماه در سنندج غبارروبی و گلباران شد.

غبارروبی و گلباران کزار شهدای گمنام سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، مسئولان و دست اندرکاران حوزه امور تربیتی امروز، 14 اسفندماه مزار شهدای گمنام سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این حضور معنوی حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، گفت: سرلوحه و منشأ تمامی فعالیت‌های تربیتی در آموزش‌و‌پرورش باید سیره و اخلاق شهدا باشد چرا که شهدا مظهر اقتدار کشور هستند.

وی افزود: اساس تمامی فعالیت‌های تربیتی و پرورشی گسترش روحیه انقلاب و حفظ آرمان‌های امام راحل(ره) است و امروزه با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری تلاش بر این است تا بیان سیره و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر روحیه انقلابی به نسل نوجوان و جوان حاضر منتقل شود.

گفتنی است در این مراسم مسئولان امور تربیتی با نثار گل و قرائت سوره فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را در دل زنده نگه داشتند.

انتهای پیام
captcha