اکران نوروزی ۷ فیلم در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد
کد خبر: 4041385
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

اکران نوروزی ۷ فیلم در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با هفت فیلم میزبان مردم استان و مسافران نوروزی در اکران نوروز ۱۴۰۱ است.

اکران نوروزی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، احسان قائدی، رئیس حوزه هنری استان اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفندماه میزبان مخاطبان فیلم‌های روز ایران است.

قائدی افزود: امسال دو فیلم «شادروان» و «موقعیت مهدی» در اکران نوروزی از سوی مرکز پخش حوزه هنری اکران خواهند شد که فیلم «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی امسال به‌ عنوان یکی از آثار سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با استقبال مطلوب مخاطبان روبه‌رو شد.

وی گفت: «موقعیت مهدی» عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

به گفته وی اکران اختصاصی ویژه فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران، هنرمندان و غیره برای فیلم «موقعیت مهدی» برنامه‌ریزی شده و با تشکیل تیم‌های تبلیغاتی تلاش داریم مخاطبان بیشتری این فیلم ارزشمند را مشاهده کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به اینکه متأسفانه مردم استان از هنر هفتم فقط در مرکز استان با پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برخوردار هستند، تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ۹ گانه استان، آثار پخش شده توسط حوزه هنری را در ایام نوروز به صورت سینما سیار اکران کنیم.

 وی یادآور شد: حوزه هنری استان تلاش خواهد کرد در صورت امکان با همکاری مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهرستان‌های دیگر استان نیز نمایش فیلم ها را فعال کند.

انتهای پیام
captcha