اعزام 120 نفر از دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4042075
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

اعزام 120 نفر از دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور

اولین کاروان راهیان نور ویژه 120 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان، امروز، 20 اسفندماه با بدرقه مسئولان استان کردستان راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند.

اعزام 120 نفر از دانشجویان کردستانی به اردوی کاروان راهیان نور

به گزارش ایکنا از کردستان، علی احمدی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در مراسم اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان کردستان که امروز، 20 اسفندماه در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: کاروان راهیان نور بعد از دو سال تأخیر در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه امسال ساماندهی کاروان راهیان نور به دلیل محدودیت‌های کرونایی سخت‌تر از گذشته بود، افزود: امروز 120 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان در این اردو حضور دارند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان بیان کرد: بنا داریم این کاروان‌های راهیان نور از چهار نقطه اصلی مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

وی با اشاره به نقاط مورد بازدید کاروان راهیان نور گفت: در این سفر دانشجویان از یادمان شهدای هویزه، یادمان طلائیه، یادمان اروند کنار و یادمان شلمچه بازدید خواهند کرد. غروب بسیار زیبا و دلنشین شلمچه آخرین مسیر بازدید کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان خواهد بود.

احمدی اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور بعد از دو سه سال تأخیر برای ساماندهی و اسکان دانشجویان کار ما را سخت‌تر کرده بود و ما در داخل استان هم به دللی محدودیت‌هایی کرونایی با ملاحظات و محدودیت‌هایی در داخل استان مواجه شدیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان یادآور شد: دانشجویان باید از لحظه به لحظه این اعزام بهره کافی و وافی را ببرند و با مسئولان کاروان‌ها نیز هماهنگی و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha